Lage bilde av kongler

Åhhh, gøy når man prøver på noe, også blir man så fornøyd med resultatet. For det skal sies at med så mye prosjekter som jeg har iblandt, så skjærer det seg litt også;)

Nå har jeg laget ett konglebilde, ideen kom forrige gang jeg laget bilde, den gangen med trebrikker. (se denne linken)Stort veggbilde

Her laget vi rammen selv, men orker du ikke eller føler det blir i overkant, så tar du bare en ramme du har eller så kan du kjøpe en på gjenbruket evt.

 

 Når først ramma er i boks, så er det jo bare å krutte på med limpistol, jeg bruker Tec7, men selvsagt går det helt fint med annet lim også. Dette er skikkelig gøy, også går det jo ganske fort også😅 Jeg har blandet naturlige kongler, sammen med kongler jeg har bleket, for en litt tøff effekt. Se linken her, om du lurer på hvordan jeg bleket mine: Bleke kongler selvHva synes du? Litt morsomt at man kan lage sånt noe av ting man bare finner ute synes jeg.

Sjekk ut denne linken også, her har jeg laget ett bilde av kvister.  Bilde/oppheng av kvister

Tusen takk for at du leser min blogg, desverre rekker jeg ikke å blogge om alle prosjektene mine, men jeg deler flere ganger i uken på min Facebook

Eller  Instagram , bare trykk på linkene, så kommer du rett inn på de;)

Ha en flott uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg