Enkelt oppheng av kvist og kvast

Vi er mye ute på tur, å jeg klarer nesten aldri å gå i naturen uten å plukke med meg noe hjem. Det er ikke alltid jeg vet helt hva jeg skal bruke det til, men tar med meg alt jeg synes er fint, så ser jeg hva det blir etterhvert. Denne gangen har jeg rett og slett plukket kvister som jeg har satt inn i en ramme jeg uansett ikke fikk brukt mer, da glasset var defekt. Tanken er at jeg kan henge den i gangen til nøkler, briller o.l eller kansje den ender opp som smykke oppheng, det får jeg se etterhvert. Foreløpig henger den på hytta ivertfall.

 

Jeg har enkelt og greit limt kvistene inn i ramma med litt lim i topp og bunn, så det er ikke særlig innviklet il jeg si, bare ett lite koselig prosjekt, som ble ganske stilig synes jeg.

Takk for at du tittet innom, håper du liker siden, det går også ann å følge meg på Instagram eller facebook om du vil se flere ideer eller bilder.

Sommerhilsner herfra:)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg