Mitt gjenbruksbad:)

Jeg får ofte spørsmål om hvordan det ser ut hjemme hos meg, hvordan jeg bruker de forskjellige tingene jeg lager i hjemmet. Det skal sies at jeg bytter om å gjør om ganske ofte, så alt er ikke fremme på en gang da;) Men jeg har en leilighet, der så godt som alt jeg eier er gjenbruk, redesign eller hjemmelaget. Jeg er helt oppriktig i min mening om at interiør ikke trenger å koste en formue. Selvsagt kan man handle litt, men det viktigste er å fylle hjemmet sitt med gode minner fine folk og ting man er glad i;)

Først noen bilder fra badet mitt:)

De små lyskoppene ved vasken er faktisk hermetikkbokser etter kattemat, der jeg har brukt ett svart belte rundt kanten og stanset inn skrift. Såpeflaskene har jeg sprayet og dekorert med dekorbånd, det samme har jeg gjort med den lille lysestaken som også står ved vasken. Krakken og vaskebrettet har jeg kjøpt på gjenbruksbutikk. Sommerfuglene rundt vaskebrettet har jeg selv klippet ut fra en gammel tapetrest jeg fikk tak i, men kan jo bare klippes ut i hvilket som helst fint papir:) “Pidestallen” som den grønne planta står på, er bare en høy lysetake som jeg bruker til blomsten en stund isteden. Såpe og skyllemiddel til vaskemaskinen står fint i store glass og flasker:) Jeg har lagt ved linker til innleggene der jeg viser litt hvordan jeg har laget sakene..på såpedispenserene har jeg brukt sølvtape i innlegget, men byttet om til dekorbånd på bildet som ligger her;)

http://lisewolden.blogg.no/1457086006_kaster_du_dette_du_ka.html

http://lisewolden.blogg.no/1456650263_slvtape_og_spraylakk_.html

http://lisewolden.blogg.no/1456051016_butterflies128158.html

Lampa som står ved vasken har jeg laget av tomme neglelakkflasker, som jeg rett og slett har festet på en enkel lampefot. legger ved link på det også:)

http://lisewolden.blogg.no/1456472676_ikke_kast_gamle_negle.html

Så til dossen da, her oppbevarer jeg toalettpapiret i fine kasser og smykker har jeg hengene på to hjemmelagde rammer der jeg rett og slett har byttet ut glasset men en litt tykkere planke(brukte avkapp fra panelplater selv), som jeg har tapetsert og hengt på små kroker til å henge smykkene i, Ganske overfylt på bildet her, så bør nok rydde litt i smykkene mine, men det er en praktisk måte og oppbevare smykkene på syns jeg:)


På døra har jeg hengt en taustige jeg også har laget selv av drivvedkvister jeg har funnet langs glomma:) lgger ved link på fremgangsmåte.

http://lisewolden.blogg.no/1458978767_diytaustige_av_drivve.html

Sann! da er jeg igang med å dele bilder og fremgangsmåter på mine DIYs fra min leilighet:) Resten av leiligheten kommer etterhvert:) Som sagt, så endrer jeg og gjør om ganske ofte, fordi jeg syns det er gøy, så det kommer nok bilder da jeg forandrer også:)

Legg deg gjerne til på min Facebookside og på Instagram, jeg heter Homemadebylise74 begge steder, om du liker gjenbruk og DIY`s:)

Hade på bade!

6 kommentarer
    1. Så koselig å se litt hvordan du har det. 🙂 Det ser så flott ut, og du har det hjemmekoselig og personlig. Det er det fineste jeg vet. 🙂
      Men kan du kanskje lage bildene litt større fremover? Syns de blir så små å se på her, jeg. 🙂

    2. Monica: Heisann! så koselig at du syns det 🙂 og supert at du gir tilbakemelding, jeg har ikke tenkt på det med størrelse på bildene, men det skal jeg jammen tenke på fremover! ha en super helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg