Kaster du dette??? Du kan nemlig lage fine lysestaker og vaser👌

Disse er skikkelig fine, så jeg skulle virkelig ønske at bildene var mye bedre, slik at de kom frem helt til sin rett.

Jeg har laget dette av gamle glass, hermetikk og noen belter som ikke passet mer..

I tillegg har jeg stanset ut skrift i skinnet( det må man jo ikke). Det er enkelt og greit bare å klippe til beltet så det sitter godt rundt hermetikkboksen/glasset og så ta hull i begge ender. Her kan du jo bare lage hull med hammer og spiker, om du ikke har en sann hullemaskin til belter da:) Deretter fester du de bare sammen med en splittbinders👌 Voila, du har det kuleste stæsjet;)

 

 

 

 

Disse dunkene med metall og glass fylles fort, og jeg tenker at, kansje vi kan bruke noe av det en gang til?

Her er utstyret man trenger, stansesettet må man ikke ha da, for det går jo like fint uten tekst:)

Da er det bare å sette igang:)!

Her er noen av variantene jeg lagde:)

Miniblomst, sukkulenter er fine, da de ikke behøver så mye vann;) boksen jeg har brukt her, er en tom leverposteiboks:)

Jammen hadde jeg ett rødt belte liggende også:)

Disse svarte er tomme kattematbokser, som nå ble til telysestaker:)

Kommer dårlig frem på bildet, men her ser man at jeg har stanset inn skrift i skinnet:)

Da er det bare å tenne lysene, fylle glasset, bena høyt og finne ett fint blad å lese i👌

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg