DIY-taustige av drivved💛

I dag deler jeg ennå litt mer fra mine drivved DIY's, jeg er så gla i disse naturlige materialene man bare kan finne ute💛 Min plan er å ha denne stigen på uteveggen i sommer og henge noen blomster på, men inntil jeg får ordnet der ute, funker den fint å henge håndklær på her hjemme:)

Aller først har jeg boret hull i alle stokkene, jeg har 6 trinn på min stige, men ser at 5 hadde nok holdt, for den ble litt lang:)

Får å få tredd inn tauet har jeg tapet enden hardt og drar den gjennom med en tang, for her er det akkurat plass til tauet, så det er veldig hardt og få gjennom.

Etter at jeg har fått gjennom tauet har jeg også for at trinnene skal henge helt stødig, slått inn noen spiker, slik at det sitter ekstra godt. Her har jeg klippet av spikerhodene, slik at det ikke synes noe særlig;)

Nå henger den foreløpig på badet, men planen er å ta den med ut i sommer☀

Den passer jo veldig fint på badet også, kansje jeg må lage fler☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg