Dritfin utedo! Synes jeg da;)

Denne gangen har utedoen på hytta fått en makeover, den er ikke helt ferdig ennå. Kongefamilien skal også opp på veggen så klart, men der manglet jeg bildene ennå, så får komme tilbake til det senere;) Ble bare så ivrig på å vise det foreløbige resultatet.

Slik så den ut:

Ikke så aller værst, men jeg ville ha en koselig utedo, med litt lunere vegger og pynt fra naturen. Så jeg begynte med å beise veggene og grunne setet og gulvet med kvist og sperregrunn.

Da veggene hadde fått to strøk og blitt tørre, så tok jeg en runde med interiørvoks på dem, det er helt utrolig hvor fin glød det gir treverket og hjelper fargen til å komme skikkelig frem.

Se her da, ble så mye finere synes jeg! Nesten så jeg gleder meg til jeg må dit:)

Noen små detaljer….

litt pynt må til…alltid……

Hva synes du? Vi har forsåvidt do inne i hytta også, men jeg synes det har litt sjarm med utedo, så den må se fin ut:)

Jeg digga den, og synes dritfin er ett passende ord:)

Mose siklene har jeg laget selv, du kan se hvordan her om du vil;)-> Lage egne mosesirkler

Takk for at du leser bloggen min og om du vil så følg gjerne med på min Facebook eller Instagram, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

3 kommentarer
    1. wow! så nydelig det ble. jeg er helt enig med deg, veggene ble så fine! også så koselig pyntet. jeg ville nok også gått på utedoen selvom hytta har do inne for der var det koselig. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg