Veggdekor av takløk

Gøyalt! Disse ble så koselige, og nå har de jo holdt seg veldig lenge også🌿 Jeg dusjer på litt vann iblandt bare. Jeg var så heldig å få tak i disse sirklene på salg, eller så hadde jeg evt brukt noen lokk eller lignede:)  Planen min her, var jobb fylle disse med små takløk, og for at det skal få mest mulig «tak» i fatet, så kom kjæresten min på at det var lurt å sette fast litt never i bunnen. Den bare limte jeg rett på.  Så la jeg ett tynt lag med jord og stappet takløk tett nedi, takløkene får du kjøpt i de fleste blomsterbutikker og de trenger veldig lite stell og jord;) Jeg lot mine ligge noen uker, for å se om det festet seg, og det gjorde det.

 Som du kansje ser på den største, så tvinnet jeg litt blomstertråd rundt, siden jeg synes den vingla litt;)  Dette er sikkert ikke ett prosjekt som varer evig, men det gjør ikkenoe, det er fint så lenge det varer.

Hva synes du? Titt gjerne innom  min Instagram konto der jeg deler masse kreative ideer eller   Facebook også om du vil, der legger jeg alle innlegg fra blogg:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg