Støpe pyntesopper

Asså, disse ble sååå koselige:) Egentlig tenkte jeg å lage noen små sopper å pynte litt på bordet ute med. For disse tåler jo en støyt. Men nå har jeg noen både på trappa og bordet.

Jeg har helt enkelt brukt vanlig B20 betong som jeg har fylt opp i ulike skåler. Så har jeg stukket en trestamme/kvist nedi. Bare husk å sette noe inn i stammen så den ikke faller ute fra betongen da den stivner. Jeg skrudde bare inn noen skruer nederst på stokken.

Her har jeg bare skrudd inn noen skruer, så stammen ikke løsner når betongen stivner.Litt spent på å se hvordan de blir nå;) Når de er tørre, er det bare å prøve å lirke dem ut av formen. Gni gjerne inn formen med litt olje før du støper, evt som jeg har gjort her, med plastfolie rundt bollene.

Søte ikkesant? Det synes ivertfall jeg:)  
Takk takk for at du titter innom bloggen min. Vis du liker den, kan du gjerne følge meg på Homemadebylise74 på Facebook og  Instagram , der deler jeg hyppig ideer til smått og stort man kan gjøre selv;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg