Søt gjenbrukspotte til vårblomstene:)

Her kommer ett skikkelig gjenbruk, rett og slett laget av søppel;)

Jeg har brukt:

3 Sushipinner

2 korker fra melkekartongen

1 tom smørpakke

og ett godt lim

Dette er jo ting man ifra har hjemme, som går i søppla.Så har jeg bare limt korkene sammen..

Jeg lagde små hull med ett bor, så stakk jeg pinnene gjennom. Etterpå dekket jeg hullene med lim, slik at den holder på fuktigheten(så vannet ikke renner ut), samt at det skal sitte bedre. Hjulet har jeg også bare limt fast i tuppen av pinnene.

Så har jeg denne gangen plantet små løker oppi, siden det passet så godt nå da våren er i anmarsj🌸

Det er ekstra gøy synes jeg, når man kan lage noe av bare søppel! Synes du den ble ålreit?

takk for at du ser innom bloggen min, for mer inspirasjon, titt gjerne innom meg på Homemadebylise74 på Facebook og Instagram 🙂

Ha en fin dag!

Klem Lise

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg