Serviettringer til påske lager du selv🐰

Det er så koslelig å sitte ned å pusle litt, en slags rekreasjon synes jeg. Å tenk om man er så heldig at man er flere som kan lage sammen også, det anbefales:)
Her har jeg laget de enkleste serviettringer av papphylser, å synes de ble skikkelig fine.:) Bildene taler for seg, så de trenger vel ikke så mye forklaring.

Alt du trenger er:

Saks, lim, papphylse og spray eller maling om du vil sette litt farge på dem.

Så er det bare å klippe 3 like sirkler.

Lim sammen om det er noe som glipper litt etter klippingen, det er litt forskjell på hva disse rullene tåler.

Den ene sirkelen klippet jeg i to, slik at den blir fine ører.

Så er det bare å bruke limet å montere sammen.


Likte du dem? Jeg synes de ble så fine, så disse skal nok bli flittig brukt i påsken.

For flere ideer, sjekk gjerne ut mine sider Homemadebylise74 både på Facebook og Instagram

Tusen takk for at du titter innom.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg