Lag egne påskeharer til å ha på trappa.

Disse ble så koselige, jeg kommer nok til å bytte hale og skjerf kansje, men foreløpig ble det gul;) Er jo litt sånn om dagen, at man må bruke av det man har.
Har lagt ved noen bilder nedover her, om du får lyst til å prøve selv, Jeg har brukt en kryssfinerplate til mine…litt fordi det var det jeg hadde liggende en rest av. Også er det er det er sterkt materiale. Men uansett må de behandles om de skal stå ute i vær og vind. Jeg fant ett bilde på nett og tegnet noenlunde for frihånd rett på planken.Så har jeg brukt en stikksag for å sage ut motivet jeg tegnet opp.                                          Så er det pussingen, det må man alltid, å jeg synes det er så morsomt, det er likssom da man ser spillet i treverket man bruker, også blir det så pent når skarpe kanter å ujevnheter blir borte.                                    Jeg brukte bare litt av det jeg hadde liggende til mine, å da ble det hvit interiørbeis på den ene, og dekorvoks på den andre, så tok jeg ett  lag matt lakk utenpå. Jeg synes det var litt fint at de fikk forskjellig farge;) Nå begynner de å bli ganske fine synes jeg, og formen er jeg skikkelig fornøyd med.
 Se da, så søte:)

Nå skal de få stå på trappa å ønske velkommen i påsken:) Om du liker mine tips og ideer, så titt gjerne innom kontoen min Homemadebylise74 på Facebook og Instagram, der legger jeg stadig ut innlegg:)

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg