Kjempeenkel lysestake å lage selv👌🏽

Denne lysestaken synes jeg igjen er en av de prosjektene som viser at alt kan brukes til noe. For jammen var den stygg i utgangspunktet. Den lå på hengeren her, på vei til søppelfyllinga….helt til jeg så det da😅

Se under her hvordan den så ut⬇️

Men jeg synes somregel det er håp om å stæsje opp alt så det var bare å sette igang, først skrubba jeg den litt med en stålbørste.

Så var det litt pussing igjen da😅Noe av det jeg synes er skikkelig morsomt, for da ser man litt strukturen med en gang.

Så må man måle ut og merke opp hvor man vil ha lyskoppene.
Jeg har brukt ett flatbor som jeg bare setter på drillen, det fungerer på mykt treverk.

Så det aller morsomste, å sette den inn med interiørvoks, da endrer den karakter med en gang, det finnes utallige nyanser sikkert, her har jeg brukt en som heter valnøtt.

Se her a, blei ikke denne fin?? Jeg digger den allerede👌🏽
Tusen takk for at du titter innom bloggen min, sjekk gjerne ut min Facebook eller Instagram  vis du liker DIY, gjenbruk og Interiør. Jeg heter Homemadebylise74 begge steder, eller så kan du bare trykke på linkene over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg