Interiør-DIY, alt kan brukes synes jeg..

Denne gangen er det en skuff som ble til overs fra ett tidligere prosjekt, som skal omgjøres til ett fat. Jeg elsker disse fatene som man kan ha på bordet å lage fine stilleben på. Da kan det lett flyttes på når man trenger mer plass på bordet, eller man kan bruke fatet til servering.

Utgangspunktet var denne skuffen her:

Slik så skuffen ut før jeg begynte.

Jeg startet med å fjerne selve fronten på skuffen, slik at jeg får ett fat med helt stramme rette kanter. Jeg finner nok på noe å bruke fronten til senere tenker jeg. Så må man som alltid pusse litt igjen da;)

I disse omgivelsene er det jo bare kos å pusse litt, jeg har alltid slike syssel på hytta:)

Så er det sparkling da, det måtte jeg, for det ble noen hull og stygge hakk i fronten.

Litt lett sparkling, jeg vil ikke at det skal bli for strøkent heller.

Jeg ønsket ett litt rufsete, men fortsatt stramt utseende, så har valgt å grunne med hvitt, så har jeg brukt en dempet sort maling. Deretter har jeg pusset på noen felter, slik at man kan skimte litt av de ulike lagene. Så satte jeg på håndtak på hver av kortsidene slik at man lett kan løfte på fatet.

Jeg synes det ble så fint og passet meg helt perfekt, jeg har en skuff til her også, så det blir nok ett fat til tenker jeg! 🙂

Hva synes du? Min store hobby og lidenskap er å finne nye bruksområder for ting vi ellers ville kastet, også blir jeg så happy de gangene de blir noe bra utav ideene.

Sjekk gjerne andre prosjekter på min Facebook eller  Instagram

Trykk på linkene over, eller søk meg frem på Homemadebylise74, ha en riktig fin og gjerne en kreativ dag! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg