Hjemmelaget julekule av kongle

Alltid koselig å lage litt julepynt selv, og her har jeg laget en julekule av bladene på grankongla. Jegvha først brukt en tang for å bryte av «bladene» på kongla.Så har jeg rett og slett limt de på en isoporkule, jeg prøvde forskjellig lim, men endte på at  vanlig limstift fungerte best for meg her. Så har jeg til slutt satt på ett feste i toppen, med en sløyde på. Jeg brukte ett feste fra en julekule. Og man kan jo selvsagt også lime konglebladene rett på en julekule, vis du har den størrelsen du ønsker👍🏽

Koselig å holde på med, så jeg kommer nok til å lage mer av dette. Har allerede laget ett par bare til dekor.

sjekk gjerne ut sidene mine Homemadebylise74 på Facebook og Instagram også, der legger jeg hyppig ut ulike ideer til ting du kan lage selv👍🏽

6 kommentarer
    1. Hei 😃. Kjempefine kuler du har laget. Jeg har laget med kjegler og nå detter konglene av, brukte limpistol 🙄. Ser du skriver at du har brukt limstift……en sånn du bruker til papir?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg