Gjenbruk av lakenposer

Heisann! Jeg sparer på alle posene som er tullet rundt laken og sengetøy, og synes jo det er så gøy når man kam bruke de om igjen til noe. Jeg bruker de ofte som skoposer på tur eller når sko skal legges bort.

Her kan du se ett par nye måter jeg har gjenbrukt de på.

Denne posen lå det laken i, å jeg synes den var så fin å lage ett «tre på rad» spill av. Supert å ha med på tur også:)

Ett fint å koselig spillHer har jeg laget en utgave til Påskebaksten, en oppbevaringspose i bomull. Jeg har kun tegnet på den med tekstiltusj, så det er jo veldig enkelt også.

Ble de ikke fine?Denne posen kan jo selvsagt brukes som en annen type påskeegg også, ganske kult da🐰

Ha en super dag, å gjør gjerne noe kreativt:) Takk for at su titter innom, å følg meg gjerne på Homemadebylise74 på Facebook og Instagram

Klem fra Lise

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg