Gjenbruk av gammel lampekuppel🥰

Åhhh, som jeg elsker gamle lampekupler😍 Til denne har jeg laget en lampefot i en fakkelboks. Legger bildene inn her, vis du vil prøve deg frem.

 

En tom fakkelboks var akkurat det jeg trengte:)

 Jeg borret ett hull, slik at man kan tre lampeledningen gjennom. Så har jeg rett og slett bare limt fast sokkelen.( de får du alle steder der man får tak i lamper o.l. Jeg teipet fylte på med vanlig B20 betong(blandet ganske flytende), så teipet jeg sokkelen, slik at den skulle stå stødig;) Jeg valgte å spraye lampefoten med en gullignende spray. Slik ser foten nå ut, å da passer kuppelen akkurat oppi.Hva synes du? Jeg synes disse gamle kupplene er så sjarmerende, så blir litt gla når jeg finner måter å bruke de på.

Ha en fin dag, å titt gjerne innom meg på Facebook

og Instagram om du liker gjenbruk og gjør-det-selv ideer;)

Klem Lise

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg