Fra paiform til lysestake🥧🕯

Når man rydder litt i skuffer og skap, så dukker det opp en del man virkelig ikke trenger. Som her, vi har nesten en paiform til hvert familiemedlem. Og jeg er egentlig ikke så gla i pai engang😅

Men, jeg synes jo alltid det er gøy å finne ulike måter å bruke ting på nytt da, så denne gangen ble det en lysestake.

 

Først har jeg brukt ett tokomponentlim å festet lyskopper til formen.Først har jeg grunnet fatet, man får kjøpt grunning også på spray👌🏽 da tåler det litt mer;) Så var det bare å spraye ivei da👌🏽 Og lysfatet er ferdig🕯Takk for at du titter innom bloggen min, sjekk gjerne sidene mine Homemadebylise 74 på Facebook   og Instagram også, der legges det hyppig  ut ideer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg