Fra dør til bord

Denne har jeg hatt en stund, men her ser du hvordan👍🏽 Jeg er spesielt gla i de prosjektene der en ting får en helt annen funksjon, det er gøy synes jeg.

Denne døra var så sliten og ødelagt at den lå i en søppelhaug. Det kan jeg forstå, for den hang nærmest ikke sammen, men litt fiksing med lim, pussing og beis, så synes jeg det ble bra.

Som du ser på bildet har jeg skråskjært døra, men om du mangler utstyr til det, så går det selvsagt helt fint å sage den rett også. Jeg sier det ofte, men ikke gi opp selvom man nødvendigvis ikke har alt av utstyr, det finnes ofte flere løsninger;)

 Denne fine karen er alltid med meg å hjelper til, eller rett og slett bare poserer som her;)  Som du ser var denne veldig stygg, men jeg synes bare det er ennå morsommere å få den brukbar på en måte. Her måtte det limes på en liten list, også ble den lappet litt sammen. Spilte ikke så stor rolle hvordan det ble seende ut, for denne må det farge på uansett. Så ble den rett og slett bare satt sammen igjen med fire  vinkelbeslag på innsiden. Ett par strøk med oljedekkbeis så ble det så fint synes jeg. Jeg får ivertfall lyst til å sette meg ned å ta det ibruk.
 Det er så koselig at du leser bloggen min, jeg har også sider på Facebook og Instagram og jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

Ønsker deg en kreativ dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg