Feiende flott søppelinteriør🌿

Er ikke dette gøy? Når søppel kan brukes? Jeg elsker det ivertfall, også er det kjempeenkelt i tillegg. Jeg har fått plantedilla om dagen og har huset fullt av diverse avleggere og stiklinger. Da gjelder det å være kreativ, for kan ikke kjøpe så mange nye potter😅

Utgangspunktet denne gangen er denne vanndunken.Først delte jeg den i to, selv stakk jeg hull i den og klippet rundt, gikk kjempefint. Så limte jeg de to delene sammen, slik at toppen ble bunnen denne gangen;) Brukte vanlig superlim.For å slippe de skarpe kantene, så har jeg strøket rundt kanten med strykejernet.Husk bakepapir mellom, så du ikke ødelegger jernet ditt;) Se så glatt å fin den blir, stilig! Så litt farge da;) Husk at du alltid må grunne først da, så holder det seg bedre. Jeg har brukt både grunning og farge i sprayform. Fargen heter Rusteffect.  Skikkelig flott synes jeg, hva synes du?Tusen tusen takk for at du leser bloggen min, jeg blir visst aldri lei av DIY og gjenbruksprosjekter, se gjerne mer på mine sider Homemadebylise74 på Facebook  eller Instagram ved å trykke på linken her👍🏽

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg