Ett innendørs tre!

Jeg elsker trær og har alltid drømt om å dra ett inn i hus, og denne påsken ble det slik. På bildet her står det i gangen, men etter å ha flyttet litt rundt på det, fikk det til slutt sin plass i stua, her på hytta 🙂 Jeg synes igrunn det er finest jo større kvistene eller trærne er, da gjør de litt ekstra utav seg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tipset om å sette fine fjær på, fikk jeg fra Finn Schjøll, og kjøpte også de fine fjærene hos Finn Schjøll blomster i Storgata. På sin messestand under hagemessen hadde de masse flotte pyntede trær, da kunne jeg ikke dy meg, og fylte hytta med både trør og fjær 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er viktig å folde fjørene litt da man setter de på, da får de litt samme utrykket som Magnolia synes jeg. Mens jeg var i gang å dra skogen inn i hytta, laget jeg en liten buske på badet også, denne gangen med hvite fjær.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Jeg var så heldig å få noen små fine fugler i påskegave fra en god venninne, så de fikk også plass på kvisten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for at du tittet innom bloggen her, følge meg gjerne på min instagram https://www.instagram.com/homemadebylise74/ også om du vil! Evt er jeg også på Facebook  https://www.facebook.com/Homemadebylise74/ .

Ha en fin Påske!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg