Enkle, stilige filttrær🎄

Her har jeg laget noen trær av filt, legger bilder nedenfor her, så ser du hvor enkelt det kan gjøres🎄
Alt du trenger er:

-Tykt papir (for å lage egne kremmerhus)

-Lim

-Filt (eller annet stoff/papir e.l)

-Saks

Ganske fine ikkesant? Kunne selvsagt vært mer korrekt plassert den filten, men litt sjarmerende synes jeg;)

Takk takk for at du er innom bloggen min, sjekk gjerne ut siden min: Homemadebylise74 på Facebook

eller på Instagram der legger jeg ofte ut ulike ideer og tips:)

Ha en fin uke😘

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg