Elegant interiør av materialrester

Her har jeg latt restene fra byggematerialene få en ny drakt om man kan kalle det noe slikt. Egentlig startet det med ett tomt glass duftkuler jeg synes jeg ville bruke til noe.

det startet med at jeg hadde en slik tom boks med duftkuler jeg gjerne ville finne på noe med..
Så jeg fant noe avkapp fra en materialhaug, å kappet i passe lengder, deretter borret jeg passe store hull.

Da jeg var igang synes jeg det ville være gøy med ett par lysestaker også, så borret to ekstra klosser til det.

limte på lysinnsatser..

Sånn, da var de nesten ferdige…På lysestakene valgte jeg en brun antikkvoks, og på stråvasen brukte jeg en uten farge. jeg elsker disse voksene, de gir en glatt deilig overflate som fortsatt ser helt naturlig å ubehandlet ut.

Jeg påfører lett med svamp, venter en times tid og polerer med en fille.
De ble ganske så tøffe synes jeg, og så enkelt at det er gøy!

 

Her synes strukturen litt bedre.

Her er samme prinsipp, men med vaseinnsats..

Vakker synes jeg, og med ett slags nordisk preg over seg.
Nærbilde

Min vase har fått plass i vinduet, enn så lenge ivertfall. Jeg flytter gjerne rundt hele tiden, så den blir vel på omreise tenker jeg.

Takk for at du leser bloggen min, følg meg gjerne på Fasebookog Instagramom du vil se ennå mer av mine greier:)

 

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg