DIY-Kongletrær

I dag ble det en skikkelig innekveld, mens det var litt ruskevær ute. Så her bestemte vi oss for å lage noen fine dekorelementer av kongler vi hadde liggende. Supert prosjekt som er kjempekoselig å drive med, helt gratis, også blir de skikkelig fine også;)

Vi brukte bare litt kartong vi hadde i heimen å lagde en kjegleform først, tilpass størrelsen å klipp den til.Jeg hadde noen fine kongler liggende som var samlet tildligere, så demonterte dem først.Så var det igrunn bare å lime ivei, litt plundrete, men kjempekos å holde på med.

Når man har limt alt sammen vil ikke kartongen synes lenger.

De blir så fine synes jeg.Passet supert inn på hytta vår, også tror jeg nok vi kommer til å lage noen å ga hjemme også. Hva synes du?Takk for at du titter innom bloggen min, sjekk gjerne Instagram og  Facebook også, jeg heter Homemadebylise74 begge steder, evt bare trykk på linkene. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg