Bar in a Jar🥂

Ingenting passer vel bedre å gi bort nå enn en liten minibar i ett glass. Ett koronavennlig julebord kansje? Uansett, jeg skal gi den til ei venninde i førjulspresang. Jeg er ikke så god til å finne «riktige» viner, så lagde heller en liten minibar;)

I tilegg til ulikt drikke som kaffeposer/bailis, og litt vin, har jeg lagt ved chilinøtter, kule sugerør, litt glasspynt, telys også har jeg knyta to plastglass utenfor;)

Sjekk meg gjerne ut på mine sider: Homemadebylise74 på  Facebook og Instagram også, der deles det smått og stort ved jevne mellomrom👌🏽

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg