Lag egen pynt til nyttårsaften, som disse gjenbruksrakettene.

Jeg er en sånn som tar vare på en del av julepapiret, bånd og diverse fra julegavene. Også bruker jeg det om igjen, som her da jeg har laget pynteraketter til Nyttårsbordet.

Bruk det du har, å slipp fantasien løs, det er virkelig rekreasjon å sette seg ned å pusle litt også. Det viktigste er at du ikke er så kritisk, det spiller ingen rolle om det ikke blir helt «perfekt», for det uperfekte er nemlig bedre;)

Selv har jeg brukt papphylser, en gavepose, litt tyll og noen bånd. Men jeg får ikke sagt det nok…bruk det du har👌🏽 Legger ved bildene av fremgangsmåten, slik at dere kan se hvordan jeg gjorde det;)

 

Litt morsomt ikkesant? Man kan jo legge små fine lapper inni med fine ord til gjestene også;) Så gøy med det som ikke er kjøpt ferdig. Det ligger flere tips og fremgangsmåter på video etc på mine sider Homemadebylise74 både på Facebook og Instagram . Ha en fin feiring🎉 Klem fra Lise

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg