Pimpa blomsterpotter!

Er det bare jeg som synes se amplene som blomstene er i da du kjøper dem er skikkelig nitriste? Her har jeg fiksa littegrann på dem, og syns det passa veldig godt ved hyttedøra.

De opprinnelige pottene er rett og slett ganske usjarmerende synes jeg.

Da kom ideen om å fikse bittelittegranne på dem, og  lite passer jo bedre enn kongler her vi har hytte, for kongler finnes overalt her.
Jeg dro på ett strøk med mørk bengalakk på mine først, så det hvite ikke skulle skinne så godt gjennom.

Så var det bare å sette igang limingen, husk å bruke lim som tåler en støyt da:)

Sånn, nå synes jeg de ble sååååå mye finere, er du ikke enig?

Dette hyttesysselet ble jeg veldig fornøyd med asså, jammen har det blitt en krans på døra også😅

Om du liker DIY-Gjør-Det-Selv prosjekter, gjenbruk og interiør, så følg gjerne sidene mine Homemadebylise74 på Facebook eller  Instagram

Jeg deler som oftes daglig bilder på Instagram og alle lenker til blogg legges på Facebook.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg