Fra gammel trekubbe til sjarmerende avlastningsbord👍

I sommer ble det mye rydding og hogst her på hytta, og vi fant en gammel tømmerstokk fra ett åstak som har ligget ute her i årevis. Vi bestemte oss for å kappe i den for å se at den ikke hadde begynt å råtne, heldigvis er det sjelden det skjer så lenge de har ligget med luft rundt.

Jeg ble så gla og tenkte med en gang at den kunne bli til herlige små bord både ute og inne🖤

Jeg valgte å pusse den veldig godt, så jeg kom inn til pent treverk, samt at toppen ble glatt og fin. Jeg kunne fint beholdt den i opprinnelig naturlig farge, men valgte å sette den inn i en valnøttfarget antikkvoks, og syns det passet fint👍

Vanskelig å få frem i bildet, men sprekken som naturlig har blitt til i stokken, har jeg fylt med en pasta av gull, som en fin detalj🖤

Jeg har syslet med å lage bord tidligere også, som du kan lese om i artikkelen fra Romerikes blad under:)

https://www.rb.no/lises-tips-og-triks/tips-og-triks/bolig/fra-trestubbe-til-stuebord/s/5-43-265116

Takk for at du leser bloggen min, jeg syns det er så stas at vi er flere som liker ideen om å bruke det man har rundt seg👍

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook under navnet homemadebylise74

En annen fin repotasje om mitt gjenbruk på linken under👍

https://www.rb.no/lises-tips-og-triks/tips-og-triks/feature/lager-design-av-soppel/f/5-43-247198

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg