Litt palleplank, litt IKEA, ble veldig fint stuebord😍

Jeg er så heldig å ha en pappa som kan hjelpe til med absolutt alt<3 Så da jeg kom drassende med en hel haug av paller, så hjalp han meg å lage akkurat det bordet jeg ønsket meg:) Utgangspunktet var ett gammelt IKEAbord, som det tidligere har vært glassplate på.

Paller kan man vel nesten få tak i ubegrensede mengder av, og jeg syns de er ganske så pene å se på om de får litt omtanke, litt puss og kansje litt lakk;)

Det er ett lite mareritt og demontere pallene, men med en god porsjon tålmodighet og kontroll på temperamentet, så går det til slutt;)

Først la vi de opp sann ca hvordan jeg ville det skulle se ut.

Så måtte vi finskjære alle sidene av planlebitene.

Lim på alle sider måtte selvsagt til;)

Dette bildet er tatt under bordet, som du ser er det festet oppunder bordplata etter liming og pussing i mange timer😅

Vi valgte å ha på noen strøk med lakk, da er det lettere å tørke av, også setter ikke flekkene seg like lett.

Jeg elsker simpelthen dette bordet❤ Hva syns du?

Takk skal du ha for at du titta innom for å se;) Følg meg gjerne på Instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74 om du vil se mere gjenbruk, redesign, interiør og DIY's:)

Ha en strålende dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg