En kjapp modernisering av gammel messing

Siden vi akkurat har pusset opp soverommet, så hadde jeg noen tapetrester liggende her. Jeg får alltid lyst til å finne en måte å bruke slike rester, og denne gangen ble det en fornyelse av noe messing jeg hadde.

Jeg digger messing, å syns det ble skikkelig tøft å kle de med litt tapet. Ingenting blir ødelagt heller, for her kan man bare ta av tapeten igjen.

 

Messing får man tak i masse av på gjenbruk og brukthandlere, det ser ofte skikkelig mørkt å stygt ut, men med en liten puss blir de vakre igjen.

Jeg har rett og slett bare laget remser av tapeten og limt det lett fast med vanlig limtube.

Da kan det lett fjernes da man ikke vil ha det slik lenger.

De ble skikkelig fine syns jeg, hva syns du?

Takk for at du tittet innom bloggen min, følg meg gjerne for flere ideer. Jeg prøver å dele tips om gjenbruk, redesign og DIY ideer så ofte jeg kan. Følg meg gjerne på Facebook og Instagram også under navnet Homemadebylise74.

Ha en fin dag❤

6 kommentarer

Siste innlegg