Vil du lage en koselig tekalender til en god venn?

Jeg er heldig å har mange fine venner, og da liker jeg å gi de litt ekstra oppmerksomhet i julen. Dette er noe alle kan få til, og som ikke koster stort annet enn litt tid.

Jeg har skrevet en liten hilsen på hver tepose til alle de 24 dagene frem til jul. Også syns jeg jo det er litt viktig at de små lappene er oppriktige og at de passer til den som skal ha kalenderen da.

Så bretter jeg lappene og nummererer de. Jeg har kjøpt en del forskjellig te, slik at det blir en liten smaksopplevelse hver dag.

Så har jeg dekorert litt på lokket, slik at man kan tenne ett lys, ta seg en tekopp og lese noen gode ord om seg selv.

Jeg tenker at dette kan være en litt koselig oppmerksomhet, der man får en ett hyggelig avbrekk hver dag frem mot julaften;)

Håper dette inspirerer flere til å gjøre noe ekstra kos for de man er gla i.

Takk for at du er innom min blogg, titt gjerne innom mine sider på Facebook og Instagram også, jeg heter Homemadebylise74 begge steder.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg