Mer pynt man kan lage til jul!🎄

Her har jeg rett og slett laget noen små trebiter som man kan henge på juletreet. Selv tenkte jeg å henge de på julegavene som dekor,med en mening om at den kan brukes som pynt på treet resten av julen.

Jeg har kappet biter med en kapp-og gjærsag, og pusset de etterpå.

Jeg har brukt en svipenn å skrive med, men det går nok like greit med en god tusj.

Prøv da vel! De blir jo ganske koselige:)

Takk for at du titter innom bloggen min, jeg heter Homemadebylise74 både på Instagram og Facebook om du vil se flere DIY, interiør og gjenbruksprosjekter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg