Små juletrær av papir,grillpinne og bark🎄

Dette er ett koselig helgesyssel syns jeg, og her har man nok det meste liggende.

Her ser du hva jeg har brukt, men selvsagt, har du feks ikke en treplate så bruk noe annet du kan stikke pinnene i.( en drivvedbit, korkplate, bok e.l) Har du ikke notepapir, så bruk sider fra ett blad e.l Hele poenget er å bruke ting man har.

Selv skrev jeg ut noen noteark selv, så klippet jeg ut 3 slike trekanter i ulike størrelser.

Så har jeg brettet dem som ett trekkspill.

Så har jeg stukket en grillpinne gjennom midten på papiret fra bunn til topp.

Jeg klippet ut små stjerner til å ha i toppen av bark. Her er det jo også bare å bruke noe annet, litt kartong e.l.

Jeg stakk ett lite hull i barken for at den skulle sitte, men måtte bruke litt lim i tillegg her.

Jeg borret små hull i trebiten, slik at pinnene står bedre. Har du ikke borr, kan du evt bruke en spiker eller skrue, slik at du får ett hull.

Sånn, da er de på plass, og jeg syns de ble fantastiske!

Ikke glem å følge meg på Facebook og Instagram under navnet Homemadebylise74 om du liker gjenbruk, interiør og DIY:)

Takk for at du tittet innom:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg