Gjenbruk på juletreet🎄

Nå er det de tomme trådsnellene som skal bli juletrepynt. Jeg sparer av en eller annen grunn på de tomme snellene også, og jammen kom noen av dem til bruk her nå.

Jeg har mange forskjellige typer trådsneller liggende, de som er av tre har jeg beholdt som de er, men plastsnellene sprayet jeg med farge.

Så lagde jeg ulike små lapper, som passet bredden på de ulike snellene. Noen fikk vanlig gråpapir som jeg skrev en tekst på, mens jeg på en valgte å bare bruke litt papir fra en ødelagt bok jeg hadde liggende.

Jeg har trukket sløyfebånd gjennom noen, og vanlig hyssing gjennom de andre. Så har jeg bare pyntet med litt småtteri jeg hadde liggende, feks noe grønt man finner ute. Det viktige er bare at man bruker av det man har liggende eller finner rundt seg.

Takk for at du titter innom, jeg lar det som vanlig gå litt sport i at pynten ikke trenger å koste stort.

Det ligger flere bilder på mine sider på Instagram og Facebook, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

La det gå litt sport i gjenbruket du også da vel!🎄

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg