Lag dine egne gaveposer✂

Det nærmer seg pakketid fremover, og jeg har laget noen gaveposer av tapetrester, aviser og magasiner i helgen. Det er så fort gjort, så jeg ser ingen vits i at man må handle de posene i butikken.

Man trenger kun litt hyssing, saks, lim, en hullemaskin, papiret du vil bruke, og evt noen perler.

Fin frem en bok som er i den størrelsen du ønsker at posen skal være.

Jeg bretter alltid øverste kanten litt ned.

Nå er det bare å brette, samt lime sammen, som du ser på bildet.

Jeg har brukt en hullemaskin, for å lage hull til håndtakene i toppen av posen.

Jeg har brukt vanlig hyssing med perler i enden som håndtak, perlene dekorerer, og vil samtidig ikke skli igjennom hullet.

Jeg laget samtidig en lapp til å skrive en hilsen på, den laget jeg lett av noe papir og en liten stoffbit jeg hadde liggende.

Sann! Da kan man bare skrive noen ord på utsiden om man vil.

Her er noen andre forslag, alt laget av magasiner, aviser og tapetrester.

Takk for at du tittet innom! Prøv å ha gjenbruket i bakhodet iblandt, da slipper vi å stadig overforbruke mer enn nødvendig, og jammen er det penger å spare på det også:) Ikke minst er det koselig å holde på med.

Jeg deler ofte ideer på min Instagram og Facebook-side også, der heter jeg Homemadebylise74 begge steder.

Ha en fin dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg