Decoupage❤

I dag har jeg lekt meg litt med decoupage, det er så gøy! Det eneste man trenger er noen servietter man liker, decoupagelim(fåes der de selger hobbysaker), og noen gamle saker du vil forvandle:)

Jeg startet med å male/spraye mine vaser og bokser hvite, slik at servietten syns. Så klippet jeg fint ut motivet jeg skulle bruke på serviettene. Så var det rett og slett bare å dekorere ivei! Jeg har penslet decoupage på vasen, så har jeg lagt servietten forsiktig på(prøver å få minst mulig bobler), så etter tørk har jeg penslet ett par strøk oppå:)

Se her, de er virkelig ikke til å kjenne igjen:)

Her har jeg lagt serviett på samme måte, men her på ett tomt sjokoladepåleggsglass. Og til slutt har jeg sprayet det med frostspray.

Jeg pensler under servietten.

Og over servietten.

Til slutt sprayet jeg over hele glasset med frostspray(kan også kjøpes der de selger hobbyartikler)

Så litt hyssing i toppen av glasset.

Takk for at du titter innom, følg meg gjerne under navnet Homemadebylise74 på Facebook og Instagram om du vil, der legger jeg stadig ut bilder fra mitt gjenbruks/DIY hjem:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg