Endelig kom denne vasen til sin rett🌿

Denne gamle glassvasen sto ved siden av en søppelkasse, så noen var nok lei den. Jeg kan igrunn forstå at de ikke ville ha den, for glasset var stygt og den kom aldri til sin rett i opprinnelig form her hos meg heller.

Derfor måtte jeg gi den en sjanse til, før den evt går i kildesorteringa.

På turen min i dag, plukket jeg med meg en del kvister som passet til vaseprosjektet.

Så var det var det bare å starte kappingen, jeg er så heldig å ha en kappsag. Så da var det bare å kappe passe mange biter, jeg lot de være 1cm tykke.

Det ble mange…jeg har ikke pusset noe på dem, syns ikke det var nødvendig. Jeg plukket bare ut de jeg syns så penest ut.

Så startet limingen, jeg bruker ett sterkt universallim.

Det var som ett lite puslespill å få alle bitene til å passe slik at ikke glippene ble alt for store.

Endelig ble den ferdig, og jeg tenker å ha den stående rett innenfor døra i gangen.

Denne ble jeg skikkelig godt fornøyd med, deilig da helt ubrukbare ting kommer til nytte igjen.

Takk takk for at du leser bloggen min! Jeg poster stadig bilder på mine sider Homemadebylise74 på Facebook og Instagram også, følg meg gjerne:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg