Gjenbruk også på skogturen🌲☕

Da jeg og Hilde skulle ta middagen i skogen i går, tenkte jeg at vi måtte ha noen litt coole turkopper, og hermetikken kom igjen til nytte:)

Jeg dekket først til i bunnen, for jeg vil ikke ha lakk eller maling nedi koppen. Også maskerte jeg rundt den blanke kanten øverst, er jo litt stilig at den synes. Så er det bare å spraye eller male slik som du vil!

Etterpå måtte det bøyes noen teskjeer som skal brukes som hank på koppen.

Jeg limte de deretter rett på koppen med sterkt universallim. (Spør hos byggevaren, de har lim som tåler nesten alt!)

Vi hadde med oss lapskaus i termosen og gikk en fin tur i skogen etter jobb, så spiste vi middagen i skjønne omgivelser. Viktig å nyte disse fine høstdagene:)

Takk for at du leser min blogg, om du liker slike småpusslerier, så er det flere bilder på Facebook og Instagram under navnet Homemadebylise74 om du vil følge meg der også:)

Nyt høsten folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg