Kortvarig DIY lykke🍃🍁🌿🍂

Kortvarig lykke, men fint så lenge det varer. Noen ganger holder det seg skikkelig fint da bladene tørker også, jeg får vente å se:)

En fin krans ble det ivertfall!

Først må man ut å finne fine blader, det er så mange fine farger og fasonger nå.

Man kan bruke en ferdig krans som underlag.

Eller du kan lage en selv, her har jeg brukt plastposer og aliminiumsfolie.

Så har jeg igrunn bare formet den slik jeg vil ha den:)

Så er det bare å snurre ivei! Lag på lag med blader, festet med litt sterk sytråd.

Åhhh, ganske kos syns jeg:)

Lagde ett par lykter også, de har jeg ganske enkelt bare festet bladene lett med litt lim utenpå syltetøyglasset og snurret de fast meg litt hyssing:)

Det ble ivertfall skikkelig høststemning her nå!🍁🍂🍃🌿

For flere bilder og ideer, kan du gjerne følge meg på Instagram og Facebook, jeg heter Homemadebylise74 begge steder☺

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg