Jeg fortsetter å hente naturen inn:)

Dette ble en konglepotte, så enkelt og så koselig. Jeg samler ofte kongler og annet jeg finner da jeg er på tur. Jeg liker roen det gir å ta med litt natur inn i interiøret.

Alt du trenger er nok kongler, en hermetikkboks og ett sterkt lim.

Så er det bare å lime fast, kongle for kongle.

Jeg tok noen avleggere av mamma og pappas Eføy, og håper at den etterhvert skal slynge seg fint rundt potta. Og tenk, denne moroa er så godt som gratis også👍

Takk for at du titter innom, følg gjerne min Instagram og Facebook også, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg