Prøver meg på en eplekrans🍏🍎🌿

Her har jeg prøvd meg på en eplekrans, den ble skikkelig koselig:)

Jeg har rett og slett bare brukt, lim, sytråd, hyssing, kvister, epler og ulike blomster fra hagen.

Man må rett og slett bare prøve å tvinne kvistene til en ring, og binde fast med hyssing. Eplene har jeg faktisk limt rett på kvistene, eller så ville de bare falle av med en gang. Til slutt har jeg bare putter inn litt overskuddsblomster slik at det blir en noenlunde jevn og fin sirkel. Jeg snurret sytråd rundt etterpå, for at minst mulig skal falle av:)

Selvsagt vil ikke en slik krans vare en evighet, men den vil nok pynte fint opp utover høsten.

Denne kransen skal henge på veggen hjemme hos mamma❤

Titt gjerne innom min Instagram, eller følg meg på Facebook, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg