Flere lampeskjermer har blitt lysestaker

I dag har jeg blitt ferdig med ganske mange lysestaker, tenkte å ha litt klart i tilfelle jeg tar meg sammen å deltar på en messe etterhvert.

Det finnes uendelig mange stygge og ødelagte lampeskjermer å få tak i på bruktbutikker og loppemarkeder. Jeg syns de blir så fine da de blir redesignet som telysestaker.

Jeg har igrunn bare kneppet av bøylene som skal stå rundt pæra.

Det må bøyes littegrann, slik at telyskoppen blir stående rett.

Jeg har prøvd både og lodde på lyskoppen, og jeg har prøvd å lime den på med universallim. Har du ett skikkelig lim, så sitter det like godt. Lyskoppene får du tak i på en hobbyforretning.

Så er det bare å spraye i ønsket farge, jeg gikk for gull!

Elsker disse, jeg syns nesten de ser litt eksklusive ut.

Følg meg gjerne på instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74, og takk for at du leser bloggen min!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg