Jeg skal snart på hagefest på slottet!

En ganske rar dag dette, for en stund tilbake fant jeg en konvolutt i posten, trodde først det var ett litt kreativt markedsføringsstunt fra noen…så titta ikke så nøye på den. Det er nemlig ganske sjelden det kommer brev i postkassa her med kongelig monogram på her;) Det var min gode venn Trine som hadde hørt om at det skulle være en hagefest på slottet, eller så tror jeg sannelig ikke jeg hadde skjønt at jeg var invitert. Det var jammen bra hun var her akkurat den dagen.

 Kortet lyder: H:M KONGENS HOFFSJEF HAR IFØLGE BEFALING DEN ÆRE Å INNBY Lise Wolden Til hagefest i slottsparken. Ganske stilig må jeg si!!! Det første jeg tenkte var vel at det ville bli noe kleint å stille alene på en slik fest, men så skjønte jeg jo at det ikke går ann å gjøre annet enn å stille på akkurat det! Festen er en del av markeringen for kongeparets 25-årsjubileum, det vil jeg jo selvsagt delta på:)

Gudsjelov dumpet det noen uker senere opp ett brev i posten igjen, denne gangen fra Fylkesmann Valgjerd Svarstad Haugland. Hun inviterte til informasjon og litt “mingling” med andre inviterte fra Oslo og Akershus i dag, det var jammen litt deilig, så jeg fant noen jeg kan kjenne igjen på den store dagen. Det var også en bombe av en sjokoladekake, kaffe og te der.

Jeg har jo lurt litt på hvorfor man har blitt plukket ut, og som  de kunne informere, så var det ikke helt tilfeldig hvem som ble plukket ut. De aller fleste har deltatt eller engasjert seg på en eller annen måte. Så her har jeg vært så heldig at de har likt min DIY og gjenbruksblogg. Og jeg skal selvsagt velge antrekk som er både DIY og Gjenbruk. 

Grua meg litt tidligere, men nå begynner jeg virkelig å glede meg stort til Torsdag!

Kan vel hende jeg må ramme inn akkurat denne:)

Takk for at du titter innom bloggen min, titt gjerne innom meg på Facebook og Instagram også, der ligger jeg under navnet Homemadebylise74 begge steder.
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg