Lampemakeover!

Denne gangen er det denne ødelagte og umoderne lampa som har fått seg ett nytt liv i stua mi:) Det finnes jo uendelig mange lamper på loppemarkeder og i brukthandlere, og veldig mange av dem har skikkelig fin form, både på foten og skjermen. Som denne lampa jeg kjøpte på ett marked i Sverige for 5 kroner:) Lampefoten var av plast som var sprukket, og skjermen var ikke pen lenger, så denne syns jeg ikke det var noe problem å “ødelegge”. Jeg ønsker meg nemlig en sann tøff lampe med helt åpen skjerm og tøff lyspære, og tenkte å prøve meg på å lage en selv.

Her har lampefoten sprukket litt også, men jeg lot den bare være sann, syns det dekket godt nok over bare med sprayen.

Etter å ha nappet av stoffet fra skjermen, og tettet igjen hullet der lyspæra skal sitte, var det bare å spraye, evt male i den fargen man ønsker seg, jeg har helt dilla på svart matt om dagen, så det ble det her også!

Jeg kjøpte en fin lypære med ett rolig fint lys til den, for vanlig pære blir for skarpt.

Jeg syns den ble så fin, og den passet rett inn her hos meg!

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram under navnet Homemadebylise74 om du liker hva jeg driver med.

Ha en superduper dag!

 

9 kommentarer

Siste innlegg