Mer vinyl!

Siden jeg skrev på innlegget om fatene i går at jeg tidligere også har laget boller av Vinylplater, legger jeg ut fremgangsmåten på de også. Kan jo bli riktig så tøft i ett temaselskap ivertfall:) Det er forholdsvis varmt å drive med dette, så man må være litt rask;)

Først trenger du en liten bolle som tåler varme, for å sette under platen som skal varmes.

Jeg hadde ovnen på ca 110 grader.

Jeg satte inn bollen med platen, på en rist i ovnen. det tok ca 2 min så smeltet platen slik at den lett kan formes. Her gjelder det å være litt rask, slik at du får den fort ut av ovnen og presser den forsiktig oppi en bolle slik at den får en fin form.

Se her, jeg bare puttet den varme plata raskt oppi en bolle slik at den formet seg, pass litt på at man sørger for at bunnen holder seg ganske rett.

Så er det bare å putte den full av hva du måtte ønske 🙂

Da er det bare å slå seg løs, party on!!

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74 om du liker DIY, gjenbruk og lignende. Takk for at du tittet innom;)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg