Det perfekte kjøkkenbord for kreative sjeler.

Nå klør det litt i fingrene etter å pusle litt med noen hobbyprosjekt etter flere uker på ferie. Jeg har lenge ønsket meg en høvelbenk som jeg kan jobbe på, og jammen fikk jeg ikke det av en god venn, heldige meg! Ett lite problem er jo at jeg bor i leilighet ,så plassen er ganske begrenset, løsningen for oss, ble å bytte ut kjøkkenbordet med høvelbenken, og jammen syns vi det ble kjempetøft. jeg tenker å lage en plate på siden, slik at jeg eventuelt kan slå ut bordet da jeg har middagsgjester.

Jeg har jo ett lite snekkerverksted i kjelleren til mine foreldre, men syns det er deilig å kunne drive litt her hjemme også. da er en slik benk rimelig kult å ha tilgjengelig syns jeg! Blir nok noen bilder av denne på Instagram fremover tror jeg;)

Sann ble det, røft og tøft syns vi:)

Følg gjerne sidene mine på Facebook og Instagram, der heter jeg Homemadebylise74 begge steder. og deler diverse gjenbruk, interiør og DIY ideer der!

ha en flott kveld!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg