invitert til hagefest i slottsparken!

For en dag! Jeg har vært på ferie i campingvogna mi i 3 uker nå, og da er det jo alltid litt kjedelig å komme hjem til hverdagen igjen. Spesielt kjedelig syns jeg det er å gå gjennom posten, for noen regninger kan det jo være. Men vet du hva, i min postkasse lå det ett brev i en nydelig konvolutt med monogram. Jeg skal ærlig være å si at jeg trodde det var ett reklamestunt fra noen,(pleier ikke å få post med kongelig monogram:)men åpnet jo og inni lå det en invitasjon fra H.M.Kongens hoffsjef, med befaling om å innby meg til Hagefest i Slottsparken, hvor stas er ikke det da??

 

Nå tenker jeg bare at jeg må finne noe fint og sommerlig å ha på meg, og som gjenbruk og DIY blogger, må det jo bli noe i den duren, også hadde det jo vært skikkelig moro å fått med en gjenbruksgave til slottet da. Noen som har noen gode ideer til meg kansje?

Dette er mitt første innlegg som ikke har spesifikt med gjenbruk eller DIY å gjøre, og jeg tror ikke det skal bli så mange slike rene blogginnlegg fra meg heller, men om du vil følge med på hva jeg driver med så følg meg gjerne på Facebook eller Instagram, under navnet Homemadebylise74. Fortsatt god sommer til dere!

7 kommentarer
    1. Eg kjenner igjen følelsen, frå den gong eg fekk invitasjon til afternoontea på slottet i fjor. Trudde i lengre tid at nokon dreiv gjøn med meg, heilt til eg fekk stadfesta via ordføraren, at det var tilfelle. I tillegg skulle eg halde eit innlegg om det eg dreiv på med, og fekk nesten hjartestans ved tanken, men det gjekk fint. Lukka til, du kan gle deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg