Nytt liv til gamle utemøbler:)

Jeg har hatt dette understellet stående en stund, det hører til en gammel utegruppe som bordplata dessverre ble helt ødelagt. Men jeg synes jo det er for galt å bare hive det på fyllinga, så med hjelp fra Pappan min har vi laget verdens enkleste bordplate til det, og syns nå jeg har verdens fineste bord igjen:)

Vi fikk de på byggevaren til å sage 6 lengder på 1,50(gran 48 ganger148) for oss,greit med alt man slipper å gjøre selv:)

Så skrudde vi to lenger fast i understellet og skråskjærte de litt slik at den kanten syns minst mulig da bordplaten er ferdig.

Så var det igrunn bare å måle til slik at plankene passet, borte hull og skru fast fra undersiden:)

Så var det bare å pusse lett på sidekantene og finne frem riktige farger:) Jeg har valgt å male bena svarte og beise plata i en gråtone:)

Slik ble bordet vårt! Nå gleder jeg meg bare til fint vær, venner og god mat rundt det nye bordet:) Neste prosjekt er krakker som passer til.

Liker du gjenbruk og DIY så følg meg gjerne på Facebook og Instagram under navnet Homemadebylise74 om du vil:)

13 kommentarer

Siste innlegg