Mer gjenbruk av hermetikkbokser.

Her har jeg laget noen veggpotter av hermetikkbokser. De ble skikkelig koselige, og ganske enkelt var det også:)

Først skar jeg de i to slik at de kan henge inntil planken, jeg brukte en avbiter og en baufil og kløna meg gjennom boksen, og fikk det til etterhvert:)

Jeg har brukt ett universallim, som jeg la boksene på. Limet har litt lang tørketid, så dette lå ett døgn. Planken jeg har brukt er ifra ett ødelagt bord jeg hadde, så alt er gjenbrukt materiale her:)

Da de var tørre og satt godt fast, så brukte jeg akrylmasse for å få det penere i overgangen. Og tilslutt valgte jeg å spraye mine i eggehvit.

Nå henger de på veggen på kjøkkenet mitt, og jeg tror jeg kommer til å bli ganske gla i dem:)

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook under navnet Homemadebylise74 om du liker mine gjenbruk og DIY ideer.

Ha en flott dag videre!

5 kommentarer

Siste innlegg