Jeg er så gla i gratis oppskrifter fra nærbutikken min:)

Jeg er så gla i de gratis oppskriftene fra nærbutikken min, og forøvrig alle dagligvarebutikker som deler ut oppskrifter. Så nå ville jeg ha de fremme på benken, slik at de blir lettere å bruke.

Noen ganger har det lett for å gå i det samme ved middagsbordet her hos oss, så da kan det være fint å ha litt inspirasjon lett tilgjengelig.

Jeg har rett og slett saget til fire palleplanker i den størrelsen det er på oppskriftsarket, og limt de sammen med trelim:) Her har jeg igjen brukt palleplanker, jeg syns de er så rustikke og fine. Men selvsagt kan alt brukes.

Da limet tørket spikret jeg på en bunn med små stifter. Bunnen jeg brukte er baksiden fra en gammel ramme som knuste, og siden lite går i søpla her, så hadde jeg den liggende.

Til slutt har jeg pusset en del rundt på boksen, så den fikk en finere finish. Knotten hadde jeg liggende, og den passet jo fint:)

Nå skal jeg gå løs på resten av oppskriftene jeg har tatt vare på, og få de frem, så de er lettere å få nytte av.

Liker du mine ideer, så følg meg gjerne på Instagram og Facebook, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg