Papirposer og kontaktpapir, ble røffe blomsterpotter🌺

Veldig ofte har jeg diverse papirposer liggende, og har jo sett de fine papirpottene man får kjøpt. Så nå prøvde jeg meg på noen selv, og de ble ganske så tøffe👍

Alt du trenger er en helt vanlig papirpose, også har jeg lagt på kontaktpapir inni, slik at de blir litt mer robuste:)

Jeg dekket hele med kontaktpapir/plast først:)

Og deretter vrengte jeg posen og brettet ned kantene så godt jeg kunne:)

Nå blir det nok litt produksjon av slike fremover, for jeg mangler alltid noen potter, og gidder ikke bruke masse penger på det:) Man kan jo ha en egen farge på kanten også, evt dekke med avispapir for en annen effekt:)

 

Fine ble de og fungerer helt perfekt til mitt bruk:)

For flere bilder og innlegg, følg meg gjerne på Facebook og Instagram, jeg heter Homemadebylise74 begge steder:)

Ha en fin dag!

4 kommentarer
    1. Så stilig, også så kjekt å kunne få det til på egenhånd 😀 Håper du har hatt en god helg! Feel free til å ta en titt innom bloggen min og følge den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg